۱۳۹۴ تیر ۱۴, یکشنبه

شماره حساب کمک به امور خیریه (اجرای کنسرت خیریه)


سلام!

میخوام یه چیزی رو صادقانه بگم، من تا به حال چندین اجرا تو چندین جای مختلف داشتم.از بعضیاشون درآمد داشتم، از بعضیاشون نه.واسه بعضیاشونم حتی نه تنها پولی دریافت نکردم بلکه یه چیزیم از خودم خرج کردم.نمونش رو اگر بخوام واستون بگم اجرائی بود که تو یه کافه کتاب برگزار شد.فرصت تمرینمون خیلی کم بود.راستش اصلا به یکباره اتفاق افتاد.این اولین اجرائی بود که من میرفتم.با این که حدود 9 سال بود که ساز میزدم ولی هنوز راضی به رفتن نبودم، چون هنوزم که هنوزه فکر میکنم خیلی چیزا واسه یاد گرفتن هست که شاید من نمیدونم و باز با اینکه کلی کتاب در این مورد و موارد دیگر خوندم و شاید باورتون نشه که یه چیزی در حدود 10،000 صفحه اینترنت رو مطالعه کردم که راستشو بخواین یه چیزی در حدود یک سال روزی 10 ساعت وقت من رو گرفت.جدای از اون سعی کردم تمریناتم رو دنبال کنم و تعمیر و ساخت ساز رو هم بیاموزم که البته هنوز در ابتدای مسیرم و شاید از همه جالب تر اینکه انقدر عاشق این کارم که پیشنهاد چندین کار با پایه حقوق حداقل ماهی 500،000 تومان رو به خاطر کار کردن تو مغازه موسیقی رد کردم که فقط با ماهی 100،000 تومان بتونم اونجا بمونم وبا سازها حرف بزنم.از تار تا سه تار،از سه تار تا نی، از از نی تا ویولن، پیانو، دف، ساکسیفون، ساز دهنی، فلوت، کیبورد، سنتور، تنبور، کاخن، عود و غیره... و از همه مهمتر البته از نظر من، گیتار که تقریبا همه زندگی من رو پر کرده ولی باز راضی به رفتن به اجرا نبودم.بگذریم، خیلی از ماجرا دور شدیم. داشتم میگفتم، ما واسه اون اجرا فقط یک هفته وقت داشتیم که خدا رو شکر اجرای بدی هم از آب در نیومد.یه تئاتر کلامی بود که موسیقی اون رو من به عهده داشتم.البته هنوز فیلمش به دست خودمم نرسیده ولی اگه به دستم رسید و شما ما رو لایق دونستید اجرا رو میزارم رو سایت.اجرائی که نه تنها درآمدی ازش نداشتم بلکه یه چیزی حدود 100،000 تومان سیم گیتار واسش هزینه کردم.سیم هم چون کنسرتی بود خیلی زود افت کفیت داشت.البته اونقدر سیم خوبی بود که با این وجود از خیلی از سیم های تقلبی گرون تر از خودشم خوش صدا تر بود، با یه گیتر فلامنکو.من نه هنرمند، بلکه فقط یه هنر دوستم که عاشق موسیقی فلامنکوست، واسه همین تصمیم گرفتم همون طور که تا الان درآمد قابل ملاحظه ای از این راه نداشتم، حداقل چندین اجرای خیریه در چندین جای مختلف بر گزار کنم که با توجه به هزینه های جاری اجرا ها، اجاره استودیو برای تمرین، اجاره سالن برای اجرا، تجهیزات صدابرداری، نور پردازی، ساز ها، وسایل جانبی و غیره نیاز به سرمایه ای داره که تا به حال بخشی از اون رو تامین کردم ولی بخشی هست که نیازمند یاری از سوی شماست.نمیگم همه هزینه کنسرت هام صرف امور خیریه میشه ولی قصد دارم بخش اعظمی از اون رو برای این کار اختصاص بدم.هر چند در آینده مجبورم که با اجرا در استودیو و سالن و تدریس موسیقی زندگی خودم رو تامین کنم ولی الان این فرصت رو به امور خیریه اختصاص دادم که حتی اگه موفق به اجرای کنسرت نشدم مابقی هزینه ها رو صرف امور خیریه کنم.واقعا دوست ندارم که اینطوری در خواست کمک مالی از کسی کنم ولی چون دیدم امر خیره شک نکردم و با این که مقدمه چینی طولانی رو در پی داشت چون واقعا برام سخته که دیگران سوء برداشت داشته باشند مقدمه ای رو خدمت شما عزیزان ذکر کردم.در ادامه تصمیم با شماست که حتی به مقدار اندکی در این کار سهیم باشید یا نه؟!

با سپاس فراوان... .

شماره حساب (شماره کارت):

 7430 4252 2910 5022

 (به نام: سید محمد مهدی مدرسی)


 همچنین میتوانید جهت سهولت بیشتر از طریق "درگاه پرداخت اینترنتی" که در صفحه وبلاگ دیگرمن به آدرس : 

http://www.gipsysoul.rozblog.com

در نظر گرفته شده است نسب به پرداخت آنلاین جهت این امر خیر اقدام فرمائید.(در ضمن وارد کردن مشخصات اختیاری است).

(*** توجه *** : خواهشمند است حمایت های مالی خود را تنها از تاریخ 1394/5/1 تا 1394/6/1 ارسال فرمائید، در غیر اینصورت اینجانب مسئول نمیباشم، زیرا این شماره حساب تنها در این بازه زمانی متعلق به امور خیریه میباشد و در زمان های دیگر صرف امور شخصی خواهد شد، دوست ندارم حساب شخصی ام با حساب خیریه ادغام گردد، مگر در صورت کمک شخصی به وبلاگ بنده که در این صورت مانعی نخواهد داشت.در ضمن کنسرت ها 1 ماه دیگر برگزار خواهند شد و عزیزانی که مایل به دریافت بلیط رایگان میباشند در زمان واریز کمک های نقدی خود مشخصات کامل خود را قید فرمایند تا با آنها تماس گرفته و بلیط رایگان به ایشان اهدا گردد.

*** توجه ***) 


باتشکر... . 

هیچ نظری موجود نیست: